czwartek, 30 listopada 2017

Hity prezentowe sprawdzone przez dzieci


http://zabieganamama.com/hity-prezentowe-sprawdzone-przez-dzieci/

ZABAWKI HANDMADE

Mają swój urok, ale trochę wyższą cenę. Jednak ja na tę cenę potrafię przymknąć oko choćby po obejrzeniu spotu takiego jak ten. Zwykle wiemy, kto je wykonuje i że powstają w domowych warunkach. Jednym z takich hitów od wielu lat są piankowe baseniki. Nie miałam przy starszakach, bo kosztowały wówczas krocie, a gdy przy Hani zaczęłam się zastanawiać nad zakupem i w sumie już podsuwać pomysł na prezent oczekującej inspiracji rodzinie, okazało się, że na facebooku ogłoszony jest konkurs. I jak ja nigdy nie biorę praktycznie udziału w konkursach to tym razem impuls sprawił, że mnie poniosło. Kilka dni później okazało się, że wygrałam i pewnie bym w natłoku wiadomości pominęła ten fakt, gdyby nie moje kochane Czytelniczki. To właśnie kilka z Was doniosło mi o wynikach tego konkursu i tym sposobem basenik babyball zawitał do naszego domu. Te baseniki to rodzinny biznes. Właściciele mają swój patent na to, by w prosty sposób zdejmować materiał wierzchni do prania i ponownie w kilka sekund go naciągnąć na piankę. Piszę o tym, bo jedna z moich koleżanek ma podobny produkt innej firmy i strasznie się z tym swoim basenem po praniu musi siłować. Właścicielka BabyBall obserwując swoje wnuki zauważyła, że moda to jedno a potrzeby maluchów to drugie i choć mamy namiętnie zamawiają baseniki w kolorze szarym to ona skutecznie przekonuje, by stawiać na kolor. Sama na starcie planowałam biało-szaro-czarne piłeczki, ale dorzuciłam jeszcze kilka innych barw i Hania najczęściej sięga po te kolorowe.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz